Torsdag!!

Haloj alla!!

Japp då sken solen igen, och det e ap lugnt på jobbet,speciellt nu på eftermiddagen. Ingen e ju direkt super sugen på att köpa höst å vinter kläder när det e 20 grader varmt ute..Fullt förståligt.

Idag skulle Ronnie spela fotboll efter jobbet så Elisabet åkte å hämta våra barn på vägen då det e jag som har kvällspasset tre dagar denna veckan. Så dom e där nu och har det bra. Så skönt och värdefullt att ha så nära å kära grannar å vänner som alltid ställer upp.♥ Så tack Elisabet.♥



Winnie i Höstnyhet från Metoo.

Igår hade vi besök av Anton å Casper och Susanna efter alla våra ärenden..som vanlig jätte mysigt och hänga lite med dom. Sen när dom drog hem åkte vi ner till Felicias dagis och hämtade henne och körde till dansen. Dom tyckte det var super kul, och speciellt nu när dom har hamnat i den större gruppen.



Winnie och Felicia efter dansen på Maxi.



När vi kom hem fastnade Winnie på utsidan med Malcolm.

Nu är det en stund kvar på arbets dagen och inte en trut så långt ögat kan nå..har inte hänt på flera veckor att jag har kunnat göra ett inlägg på arbets tid. Unnande mig det idag, då vi har gjort många bockar i kanten jag och Elisabet!

Ha det bäst så höres vi lite senare idag eller imorgon!!

Kramiz Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0