Fredag...

Haloj alla fredags diggare:-)..

Hoppas ni har haft ett bra avslut på veckan och som jag, ser fram emot HELG!!

Imorse började dagen men att Emmie inte ville till dagis..jag spetsade öronen lite från badrummet när jag hörde Winnie förklara för Emmie vad som gällde:-)

W-Men Emmie, du förstår mamma å pappa måste jobba, annars kan inte dom köpa pippi trosor till dig.
E-Men jag har redan det..(tjurig röst)
W-Mmm men vi kan inte bo kvar här i detta huset..vill du flytta här ifrån???
E-Jag flytta till kungälv med Mormor å morfar då
W-Du bor ju i Kungälv redan..
E-ja men inte hos Mormor å Morfar..
W-Nä, men tänk på att dom blir "gammlare å "gammlare"..då orkar dom inte leka med dig så bra..
E- ja åka dagis då..(ännu tjurigare.)

Ha ha, gissa om jag stod å fnissa för mig själv.Dom säger så mycket roligt hela tiden, ibland e det svårt att hålla sig.



Glass mys i soffan..Filippa och Winnie.



Och små tjejorna i "fatboyen"...



Leker affär i Emmies rum. Så seriösa, Emmie betalade t o m med kort:-)..

Efter dagis och jobb var vi ute i det fina vädret och där efter gick Ofelia med och lekte lite hos oss. Winnie lekte med Filippa och Ronnie e på super cross på Ullevi..Så nu ska jag glida ner i sängen och glo på Tv. By the way..

Imorgon e det barnens dag här i Kungälv, så det e lite happenings här och där.. I klocktornet bjuder skojiga figurer på klubbor till alla barn, gratis karusell,fotografering,fiskedamm, lös flätor i olika färger inne hos Jeanette..borta i parken e det trolleri och massa annat bus. Så kom ner till centrum vetja!!

So long å gonatt / Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0