Hjärnsläpp!!

Gokväll!!

Helgen börjar gå mot sitt slut...jag e helt slut liksom min hjärna, så allt jag hade planerat att skriva idag e totalt borta. Har ivarje fall haft en bra dag.Dagen började med föräldraträff , som jag har berättat tidigare så träffas vi i föräldragruppen fortf,efter 5 år. I dag fall lotten på Madelaine som för övrigt bor här på gatan, så för oss var det nära idag:-)..Som vanligt kul att ses och skvallra lite, och kul för barnen att leka.

Emmie var med en stund..här myser hon med John.





Söta Julia i Villervalla.



 Och söta Ida likaså..



Sen var det dax för kalas i Kungsbacka ..min fantastiska svåger fyllde 45 år idag, så jag å Emmie åkte dit å gratta med mamma å pappa.. Ronnie och Winnie var faktiskt hemma för att inte missa simskolan...känns lite viktigt nu i början så hon kommer in i det!!

Nä, dax att kolla på den svenska serien på 4:an som börjar nu klockan 21..

Gonatt alla och dröm sött!!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0