Söndag!

Gokväll!!

Då var det söndag,,väntar fortfarande på Elisabets inlägg men hon har väl somnat ifrån det:-)..Men jag kan meddela att hon inte har galopperat från Kungälv för jag har träffat henne i sandlådan tidigare under dagen.

Min kära sambo har där i mot galopperat iväg, så jag e ensam hemma med barnen..han tröttnade och drog:-)... Skämt åsido, han e och spelar sin älskade golf i Jönköping och kommer hem imorgon. Så jag och tjejorna har haft en riktigt mysdag mellan våra aktiviteter..



På med skorna nu drar vi. (Nova star t-shirt/tunika.)



Först ut var Lovisas kalas..tänkte gå hem i mellan men det gick sådär..det var så många föräldrar kvar i kalas lokalen så då ville givetvis inte Winnie att jag skulle gå heller..så jag å Emmie har oxå varit på kalas. Sen var det dax att dra hem och pausa lite för att sedan åka vidare till nästa ställe..badhuset!! Winnie har ju sin simskola på söndagar.Så som tur va, så kom Mamma och pappa hem i tid från Hunnebo så dom kunde mysa med Emmie så länge:-)



Winnie redo för kalas..( Molo klänning).

Så nu e det sängen som gäller!! Har ett inköp i butiken imorgon tidigt så det gäller att vara alert så vi håller våran budget!! Som vi e så bra på!! "NOT"

Kram och gonatt /Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0