Snabba dagar.

Så var det kväll igen. Dagarna går så fort så det känns inte som jag hinner gå upp innan det är dax att gå och lägga sej igen. Det är verkligen fullt upp hela dagarna. Är det inte på jobbet så är det hemma. Men samtidigt så är det kul att ha och göra.
Ofelia har äntligen accepterat dagis och äter utan problem numer, vilket är väldigt skönt så jag slipper att gå och tänka på det hela dagarna när jag är på jobbet och ändå inte kan göra något åt det. Även Malcolm är super nöjd med sitt dagis och alla kompisar.

Metoo tröja och Novastar byxor.

Helt i Metoo, och helt inne i filmen.
Nu ska jag fortsätta att arbeta lite med webshoppen så att vi kan starta upp den snart. Väldigt snart hoppas jag.
Ha en bra kväll. Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0