Sjukdom och fest.

Förra fredagen när jag var ledig så låg ju jag med feber, så denna fredagen tänkte jag och barnen hitta på något. Självklart så vaknade Ofelia med feber. Så det blev ytterligare en fredag i soffan. Idag ska jag och Robert på fest och egentligen skulle barnen sova hon mamma, men eftersom Ofelia är sjuk (hade 40 grader inatt) så kommer mamma hit istället. Jag ska försöka att få med mej kameran i kväll och ta lite kort på alla cowboysare, så kanske dom kommer ut här.


Här är söta Lisa i NextLevel. Den svarta tröjan sitter verkligen jätte fint på.

Malcolm och Jesper är precis hemkomna från kalas. Jesper i NovaStar jeans och Malcolm i sina nya Diesel jeans och MeToo tröja.
Nu är det snart dax att svida om till cowgirl så ha en bra lördags kväll.
Elisabet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0