Mycket att göra på Småtufft.

Idag efter att Annika hade gått hem blev det full fart på Småtufft. Från att ha varit ganska lugnt på dagen så kändes det som om alla hittade dit. Typiskt bara att jag var själv, för det kändes som om jag skulle behöva klona mej. Men jag klagar inte för det är roligt när det är fullt upp. Men nu ska jag bädda ner mej i sängen och titta på Idol. Hade inte tänkt att fastna i Idol denna gång, men det är svårt att låta bli det är ju så kul att titta på alla som gör bort sej.

En trött tjej efter en dag på dagis. MeToo kläder och Villervalla strumpor.

Malcolm skulle visa hur han ser ut när han är trött. Tigertröja från Metoo som han är sååååååå nöjd med. Byxor från Hummel.
Ha en bra kväll och missa inte Idol.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0