Matvägran.

Hej igen. Festen var super kul i lördags, och igår var jag lite för trött för att blogga. Tyvärr blev korten lite mörka, (jag var väl inte på mitt bästa ta kort tillstånd) så jag får se om jag kan ljusa upp dom lite innan dom kan visas.
Just nu har jag och Robert fått ett litet problem som heter Ofelia. Hon vägrar att äta på dagis!
Eftresom hon inte är någon frukost människa så har hon alltid varit väldigt hungrig vid lunch, men nu vägrar hon. Det resulterar i att hon inte är så glad på dagis för hon har ingen energi, och hon längtar efter mamma lite för mycket.
Men hon är lika glad varenda morgon och vill till dagis.
Någon som ha nått bra förslag hur man kan få henne att äta?
Imorgon är hon mutad med att hon får en glass när hon kommer hem om hon har ätit, hur bra är det? Men vad gör man inte?

Så här glad är hon i alla fall när jag lämnar henne. Båda i Molo byxor och NovaStar tröjor.
Nu väntar soffan på mej så vi hörs imorgon.
Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0