Ledig.

Idag var första dagen på min långlediga helg. Ledig fre-mån var fjärde vecka är inte dumt. Jag känner att jag verkligen behöver det nu. 
Idag har det ju varit jätte gott väder ute så vi har bara varit hemma och njutit. I fm var vi hos grannen på fika och sen har barnen varit ute och lekt och på em blev det cykeltvättning.

Här är cykeltvätten i full gång.
Själv har jag målat om i köket. Men inte väggarna, utan kaklet. Det blev faktiskt riktigt bra. Få se bara hur länge det håller. Vi har tänkt att byta kakel snart så därför vågade jag prova att måla det. Så nu är det vitt och fint. Ska nog ändå måla en gång till imorgon bitti för säkerhets skull.

Ofelia i Diesel tröja som precis har kommit. Molo kjol och tights.
Malcolm helt i Molo. Tröjan med motorcyklar har vi väntat länge på men nu är den på ingång.
På söndag fyller Robert 30 år, så då är det släktkalas. Så nu ska jag göra ett litet städryck till innan sängen.
Godnatt. Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0