Ledig dag!

Gomorron alla fina!!

Idag är det onsdag och min lediga dag..tycker det e sååå skönt att bara ligga och dra sig på morgonen och inte stressa någonstans..tjejorna vaknade 8 idag, helt ok. Känner mig rätt så utvilad faktiskt..hoppas det håller i sig bara.

Konstigt nog, och då förstår ni hur mycket som sitter i detta huvudet så glömde jag att blogga igår..det har ju inte hänt tidigare!! Har endast haft frånvaro när jag inte har hunnit.. så ni förstår!! Trots man gnäller om det stuntals så gillar jag det,att det händer mycket runt en.



En dag i Lipfish:-)

Igår hade vi en jätte gullig tjej som hette Hanna på jobbet som visade ett nytt märke för oss..I dig denim..så coola plagg!! Hon hade en kollektion på fyra plagg i denim, så lagom. Självklart får ni se det hos oss i februari.

Snart efter frukost bär det av på en liten fixar turnè, ska inhandla lite till Winnie b l a då hennes dans drar igång idag. Ska hämta hennes kompis på dagis och ta med henne ner till dansen i em oxå. Så det lär bli en fullspäckad dag i dag oxå.  Såg ni idol igår??Shit va pinsamma vissa är...men en riktigt glad nyhet är att Tom gick vidare..Min kompis Susannas systers man..tyvärr fick vi inte se honom sjunga igår bara att han fick en guldbiljett!!!Så kul!!!



En hoppande tjej..som fortfarande är i pyjamas..(shisser.)

Nu ropar mini trollet från nedervåningen...bäst å se vad hon gör för bus, då hon har varit tyst för "länge"..ha ha

Ha en bra dag alla!! Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0