Fredagsmys.

Imorgon är det dax för den årliga kräftskivan som vi har i vårt område. Så imorgon klockan 11 ska alla träffas för att sätta upp tälten ute på gården. "Tyvärr" så jobbar jag imorgon så jag kan inte hjälpa till, utan kommer sen när festen börjar. Typiskt att jag missa det "roliga"...inte.
Om det är någon som har tyckt att golven på Småtufft har varit smutsiga, så stämmer det bra. Vi har haft så mycket att göra så vi har "glömt" golven. Förhoppningsvis kommer jag upp i tid imorgon så jag hinner fixa golven imorgonbitti. För det behövs VERKLIGEN!!!

Fredagsmyset idag blev popcorn. Malcolm och Ofelia står och väntar på att dom ska bli klara. Malcolm i Molo tröja och NovaStar byxor och Ofelia i Villervalla klänning.

Äntligen är popcornen färdiga. Popcorn och film är inte fel innan sängen. Nattlinne och pyjamas har precis kommit från Fixoni.
Godnatt. Elisabet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0