Välkommen kylan!!

Gomorron!!!♥

Jösses va kallt, frost på bilen å allt!! Nu e verkligen hösten här. Det e med skräck blandad förtjusning jag välkomnar hösten/vintern:-)..trots att det finns en mysfaktor med det men ihhh va kallt!!Men det e ju bara att palta på sig!!!



Didriksons gänget för ett antal år sedan:-)



Snart kanske det ser ut såhär på backen...näe, usch jag e nog inte mentalt förberedd än. Såg i tidningen igår att det hade snöat uppe i Åre..Men vi kanske inte får någon snö alls här i vinter...man e ju inte bortskämd med det precis!!

Snacka om hel dag i Sthlm igår..åkte vid 8-tiden och kom hem vid 23. Men vi hade det bra trots att det gungade bra i kolan efter tåget. Vi kände oss hel snurriga ett tag ha ha. Och trots att vi hade spenderar brallorna på så shoppa vi typ nada..men det e ju så typiskt!! Men vi shoppade desto mer på inköpet...Så skit va vi måste kränga varor till våren:-)..hi hi



Nu pusslar Emmie och Winnie sitter här och väntar på att få spela barbie på datorn medans jag duschar. Så nu e det dax att dra igång dagen...ska b la till tandläkaren,dansen, apoteket m. m idag..Jag återkommer senare mina vänner!!!

So long.Ha en riktigt bra dag!! Kramiz Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0