Bosse gråsugga.

Helgen har verkligen varit super skön. Vi har varit på Bohus-Malmön och bara tagit det lugnt. Vi har fått gjort väldigt mycket utan att stressa, tex höst städat på tomten och tagit in möbler och studdsmatta mm. För första gången så har barnen lekt med varandra en HEL HELG utan att bråka. Så skönt.
Malcolm och Ofelia röjde lite i förådet och hittade en pulka som dom tog fram och åkte i ner för altanen.



Roligt hade dom. Båda två har överdragsbyxor och skaljacka från HellyHansen.

Här har dom hittat Bosse. Det är en gråsugga som alltid finns någonstans på tomten. Ofelia är väldigt skeptisk till gråsuggor, medans Malcolm plockar upp dom utan problem. Just den här helgen så hade Bosse fått barn. Under stenarna låg det väldigt många, och Malcolm var överlycklig.  
När jag kom hem idag så hittade jag Ofelia i lekstugan i docksängen. Hon var väldigt frustrerad över att hon inte kunde ligga på kudden. Kortet kanske förklarar varför.

Sängen är aningen mindre än henne...
Idag känns det som om jag har haft kameran i handen hela dagen. Vi håller på att ta kort på alla kläder till webshoppen. Så nu ska jag försöka att sätta mej och beskära dom så dom passar. Imorgon bär det av till Stockholm för ett inköp, så förhoppningsvis så blir det en tidig kväll så jag är pigg imorgon.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0