Trött!!!

Haloj!!

Hoppas ni alla mår fin fint idag!! Själv står jag på jobbet å gäspar...hör å häpna, jag e trött!!Mitt allmän tillstånd numera:-) Väntar på Mamma å Elisabet då vi ska gå bort till Goopy/spot/bodyshop på en liten mingel kväll med modevisning m.m. Ska bli mysigt!!

Idag har det varit på och av i butiken..ena stunden jätte mycket för att kontra till sten dött..Men summa sumarie så har vi haft en bra dag å e nöjda med dagen:-)..Så tack alla kunder!!



Emmie i Diesel top.

Igår var vi på Moodys och det var som vi trodde,,väldigt fint å fräscht. Så där lär det bli en å annan lunch å fika. Emmie skulle följa med mig men hon vägrade för hon ville vara hos Ofelia med hennes mormor Margot! Så det slutade med att hon fick sin vilja igenom..och Margot är helt otrolig med barn så Emmie ville knappt gå med mig hem senare på kvällen:-) Så tack Margot♥..



Winnie i sin pyjamas från shisser.

Nu ska vi gå, så tack för mig... hej!! Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0