Moodys!!

Gomiddag!!

Ledig idag och det har varit fullt upp här på fm:-)...Malcolm kom över till oss på mogonen då han inte ville följa med Robert på massa ärenden. Sen kom Susanna och Anton och Casper upp och hälsade på...så som sagt..fullt ös:-)



Inte nudda golv..inte undra på att mina överdrag på stolarna inte e så vita längre.. Malcolm å Winnie i Diesel överdel samt Mexx jeans och Emmie i Villervalla.



Brottning



Inrullning av varandra i mattan..Hmm undra vem dom brås på..Inte mig å Elisabet ivarje fall:-)



Spelar med pokemon kort..(Anton å Casper i Metoo.)

Nu sitter jag här och det e helt tyst i huset..Emmie somnade precis och Malcolm å Winnie leker med stängd dörr. Så jag bara njuter, för snart e det dax att väcka den lilla virvelvinden igen..Och då ska barnen fotas för web-butiken..ska bli spännade och se om dom fastnar på bild,he he. Vi kommer ha ett flertal mutor i bakfickan kan jag lova..

I bakfickan..:-)

Sen e det dax för Winnies dans i vanlig ordning och sedan smyg premiär av moodys,cafè & kitchenware här i Kungälv. Ska bli kul, eftersom både Cilla å Bella e grymma på att baka och fixa å trixa och Johan å Erik likaså kan det inte vara annat än kanon!!! www.moodys.nu .

Ha en fortsatt härlig onsdag i höstvädret!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0