Lördag å Kräftskiva i "pipeline"

Gomiddag!!

Gosh, vilket väder..!!Helt otroligt..Har precis varit ute och hjälp till att sätta upp party tältet för ikväll, då det e dax för den årliga kräftskivan här på gården!! Ska bli skojsigt:-)




Igår hade vi besök av min fina vän Maya med familj..alltid lika mysigt å ses..synd bara att det blir så sällan!! Barnen lekte kanon hela kvällen..Emmie och Oliver låg å myste i fatboyen och kollade på Pippi större delen..:-)



Medans Winnie å Hugo var upp e på Winnie rum, så dom såg vi inte röken av..endast när det var glass och godsaker på nedervåningen..

Winnie bara älskar sin mjuka å goa Mexx klänning..här med en matchande scarf till, oxå från Mexx.



Nä nu ska jag gå å ladda batterierna för ikväll!! Kan behövas kan jag säga:-)..Man e ju inget annat en trött nu förtiden. Gäspade i bilen innan..Emmie sa: E du trött mamma..ja, det e jag..Du kan få sova i min säng sen om du vill:-)...Så jag ska lägga mig brevid henne nu och väcka henne med lite kramisar...

Ha en fortsatt härlig Lördag!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0