Barnens dag!

Hola todos!!

Idag har vi tillbringat några timmar nere i Kungälv..Har ju varit barnens dag i dag nere i centrum. Så det har varit full rulle milt sagt. Dom har åkt karusell, åkt rutchkana,hoppat. ridit åsna och tittat på trolleri show m m..Kul när det väl händer något i stan:-).

 

Uppför...



och nedför i en härlig fart...





Dom sprang upp å ner 100ggr så dom var genom svett...

Sen när dom hade lekt av sig så åkte Ronnie hem med lill pluttan för att sova middag och jag å Winnie åkte till en hårsalong och tog hål i öronen på Winnie. Hon har pratat om detta länge och jag har sagt att det e lagom att göra det tills hon börjar skolan...men men efter sommaren så hade halva dagis tagit hål i öronen så jag fall för grupp trycket...Har gått å tryckt så hårt jag kan på hennes öra och sagt att det gör 100 ggr ondare på riktigt...men det e lugnt mamma, men får jag gråta lite om det gör ont?..Men inte en min hon gjorde, hon sa att det inte gjorde ont alls..Så tji fick jag:-)



Förväntansfull...och fick välja mellan en diamant el,blomma i massa färger och otippat nog valde hon turkos diamant!!



Så nöjd å glad!!

Nu e det dax att lördags mysa:-)..Hade gärna varit hos Jillsan och Peter på kräftskiva men tyvärr ingen barnvakt!! Men vi e så grymt uppbokade nu i september början oktober så på ett sätt e det rätt lyxigt att bara slappa.

Kram å fortsatt trevlig lördags kväll alla fina!/Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0