Tack alla!!!

Gokväll!!

Vill bara tacka alla för idag!! Vilket drag det var på marknaden..jösses!! Redan klockan 10 hade vi fullt ös runt vårat marknads stånd!! Så kul, sålde så bra att vi fick packa ihop bordet redan vid 14. Så igen, tusen tack ♥

Nu har äntligen lugnet spridit sig efter någon timme på marknaden med två halv trötta tjejor..pricken över i:t, jag åkte till Maxi och handlade en fredag eftermiddag..phuu!! Så luften gick ur mig kan man säga, så min kära sambo fick brassa fredags käk medans jag halvdog i soffan! Så nu väntar Idol och lite fredags mys!!!

Kram på er alla glada helg firare...Bus el,godis??? / Annika♥  ( Jag väljer godis..;-)..yammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0