Popcorn!!

Gokväll!!

Japp, då återstår bara kvällen av fredagen , den man ser fram emot hela veckan!! Pyjamasarna är på och nu e det lite popcorn på programmet innan det e dax för sängen för dom små liven..och sen e det bara jäsa framför Idol och skavlan som gäller för mig och min sambo:-).



Undra vem som får hälsa hem idag...???

Winnie hade en kompis med hem från dagis idag så det var massa uppträdande och dans. Sen när Anna skulle hämta henne så var Ella med oxå så Emmie var själa glad så det blev att dom fick komma in en stund oxå, så små tjejorna fick leka av sig lite.



Låt mig presentera...



Emmie och Tilda!!

Måste bara visa ett sött litet kitt för mini killen nu till jul...la precis in det i shoppen.



Små kritstrecks randiga byxor med skjorta och slipover.. Hängslena på byxorna är avtagbara. (Finns från stl.74-92cl)..

Winnie ville att jag skulle ge henne en gåta när vi åt middag..och då drog jag till med: Vad är det som går å går och aldrig kommer till dörren?? Hon svarade..en farbror som fastnat med hängslena i stolen..hihi gulligt och klokt svar!!

Visar ett prov på den lilla tjejen imorgon. Ha en fortsatt mysig fredagskväll!!!

Kram Annika♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0