Natti natti!!

Haloj!!

Med världens monster huvudvärk vill jag bara säga hej å gonatt!!! Tror tyvärr att huvudvärken som har smugit sig på är en förskylning vid start linjen samt ett ålders tecken...Elisabet höll på att garva ihjäl sig när hon såg mig kisa för att se artikel nummret på en vara..!! Jag försökte få henne att hålla med mig om att det var svårt att se när texten e så liten...men det gick sådär, hon titta på mig som jag kom från rymden och gav mig världens smile....Så synsam here i come!!!



Tilda följde med oss hem efter dagis.../Winnie i Me too outfit!!

Natti natti...höres imorgon på min lediga dag!! Då hoppas jag och ber till högre makter att denna skiten har släppt!! Tack alla som har testat våran web-butik förresten..vi blir såå glada!! Fått super bra respons att det har funkat bra samt många glada miner för gåvan vi skickat med.(värdet baseras på hur mycket man handlar)

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0