Måndag!!

Gomorron!!

Hoppas eran helg har varit bra!! Trökigt väder dock..regn och rusk!! Igår var jag och några i Winnies  föräldragrupp och bowla med barnen. Var super kul, men jag e totalt talanglös så det gick käpprätt åt he...! Men men tur att man inte är någon dålig förlorare..hehe. Måste bara säga att golvet måste vara grymt tåligt, för när barnen fjongar i väg klotet tror man stundtals att golvet ska spricka:-)..Undrar om jag kan få be om "staket" i rännan som barnen har nästa gång:-)



Några av bowling hjältarna...Winnie,Julia och Pontus .(Winnie har mjuk jeansklänning med trekvartsärm från Metoo..finns i shoppen:-)..Molo tights.

Sen var vi som vanligt på simmis på eftermiddagen. Så som vanligt är det inga problem att få söndagen att gå, utan snarare tvärtom:-). Har ledigt på fm idag då dagis är stängt så det e lugna puckar här hemma..Mamma kommer hit omkring lunch och tar över stafettpinnen. Så trots tidig vecka så blir det jag som har kvällspasset idag!! Så kom gärna förbi..



Ahhhh...Villervalla klädd idag!!!

Ha en grymt bra dag!!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0