Ledig dag!

Gomorron!!

Eller gomiddag..kanske snarare passar in på uret;-)..Här har vi haft en riktig slappar morgon, så vi åt frukost halv 11..de ni,ha ha! Nu leker barnen samtidigt som jag försöker få något gjort..men det går sådär , har ingen lust attt dra igång städningen. Så jag sitter här framför datorn och hoppas att den ska hoppa på mig!! Hade förvånat mig mycket om jag helt plötsligt tog tag i dammsugarn och dansade iväg...;-)...



Roxy tunika och Mexxjeans.(349:-)



Svarta Molo harems mysbrallor..199:- / Syns snart på webben!

Eftersom det inte händer något i städ ådran, tänkte vi åka ner till kungälv och göra några ärenden..ska bla ta kort till mitt nya körkort!! Tänkte oxå passa på att titta förbi Susanna och barnen och tjingsa lite innan det e dax för Emmies tupplur, dans mm.

Höres alla fina!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0