Kort helg går fort.

Så var denna helgen slut. Det går så himla fort. Nu gör det väl i och för sig lite att jag jobbade lördagen, så egentligen har jag ju bara varit ledig söndag.
Morgonen började med lite memoryspel:

Båda har Hummel tröjor och NovaStar byxor.

Efter det var det grimas tävling.
Sen har vi varit ute nästan hela dagen. Robert och Malcolm tog en sväng till skogen och under tiden bakade Ofelia och jag en sockerkaka.

Hon var inte sen med att slicka skålen. Sen gjorde vi saft och kaffe och hade fika ute med grannarna. Supermysigt.

Kvällsbad.
Nu är det dax att hoppa i sängen för mej så jag är pigg på jobbet imorgon för då är det dax för sista tele mötet med jetshop, sen startar äntligen webbutiken!!!Det ska bli så skönt att få igång den.
Godnatt. Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0