Jag finns kvar.

Just nu går det lite trögt med bloggandet som ni säkert har märkt. Det är tur att Annika håller igång. Jag ska försöka bättra mej, men just nu har det varit så mycket data så jag spyr snart på datorer. Men det går över...
Imorgon är det dax för en 30 -års fest. Det ska bli kul att träffa lite kompisar, för det har jag inte hunnit med så mycket det sista. Idag har jag varit ledig och haft en helt underbar dag med barnen. På fm var vi hos en granne på fika och sedan har vi varit ute en hel del i det fina vädret. Robert är på afterwork så jag är ensam med barnen.

Spralliga barn. Ofelia i NovaStar tröja, Hummel kjol och Katvig tights. Malcolm i MeToo tröja och Hummel byxor.
Nu sover barnen gott och jag ska sätta mej i soffan och titta på Idol och bara ta det lugnt.
Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0