Hej igen.

Det går verkligen trögt det här med bloggandet från min sida. Igår gick det som sagt var inte att komma ut på bloggen, så det var inte mitt fel. Nu känns det ialla fall som om webshoppen börjar ta form och då har jag mer tid igen för bloggen.

Malcolm och Noa sitter och spelar memory. Ofelia försökte vara med, men tröttnade när hon inte fick vända alla kort på en gång. Malcolm i MeToo tröja och Ofelia i klänning och strumpbyxor från Metoo.

På em var Ofelia på en försenad 2½ års kontroll. Hon blev godkänd redan i väntrummet för hon var inte tyst en sekund.

På väg till Maxi för att handla. Molo jacka.

Ikväll följde Malcolm med Robert för att köpa ute lampor, så dom kom precis hem och nu är det sovdax för honom. Så nu ska jag gå och lägga honom, sedan ska jag ladda upp lite mer kort till webben. Molo jacka, Diesel mössa och NovaStar byxor.
Godnatt. Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0