Desigual!!

Halojan!!

Japp då var det min första fredag ever att gå till 18..och hur kul är det från en skala 1-10:-).. jag har kommit undan i 4års tid så nu är det väl på tiden kanske. Och jag har bara en fredag i månaden..!!! Så jag ska skippa klagoramsan..

Det e ju fredag och snart HEEEELG!!! Många av er har säkert på börjat sin..inte är ni å shoppar ivarje fall..för kungälv är just nu totalt sten dött!! Hoppas ni kommer på något ni behöver nu sista timmen:-). Kan behöva lite sällskap!

En rolig NYHET!!!



Snart.. Ska bli så skoj!! Längtar...!!! Vissa styles finns även på vuxen så snacka om att man man matcha sin förebild:-)...

Ha en underbar fredagkväll!! Ta hand om er!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0