Snart dax för Vikingamarknad!!

Haloj!!

Onsdagen börjar lida mot sitt slut och jag längtar efter kudden och sängen, mår dock mycket bättre och den värsta skallebanken har lagt sig men den ligger och smyger lite innanför pannbenet!! Har trots det haft en riktigt skön ledig dag med noll stress och noll måsten. Var nere i centrum en sväng och gjorde lite ärenden bara och sen åkte jag å tjejorna ut till Jenny i ytterby. Där fick vi go lunch och barnen lekte super bra. Tack snälla Jenny för allt♥.



Söta Julia och Ronja och Winnie som verkar grymt sugen på en lilla syster till:-)



Stackars Ronja försöker fly fältet från en till som gärna vill ha en lilla syster..ha ha.

Har ett träningskort i min hand..hehe så nu måste jag bara ta tag i mig själv..Känner mig genast mycket nöjdare när det bara ligger i plånboken, men jag antar att jag inte blir mycket sundare för att det ligger där:-)...Min kära sambo tröttnade på mitt eviga tjat om att jag vill börja träna men aldrig får tummen ur..så han tog saken i egna händer..så nu har jag ett träningskort..så nog med ursäkter!!!Och tack min bästa sambo..I löv u..



"Hopp" i säng...(pyjamas från shisser.)

Glöm inte klippa ut annonsen ur kungälvsposten och kom hit och få 15% på valfri vara:-).. Och Nu på fredag är det dax för Vikinga marknad..självklart kommer vi ha massa fina kläder till riktigt bra priser!! Både ute och inne i butiken..Så jag hoppas vi ses!!!

Kram på er och gonatt/ Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0