Katt???

Haloj!!

Japp, då kom det..det vi har fasat för!! Mamma, jag önskar mig en katt i julklapp. Vaa!!! Det kom som en blixt från en klar himmel.Du menar ett gosedjur va?? Näe.en riktig såklart. Vad hände??? Vi som hade planerat i minsta detalj vad vi skulle svara om frågan dök upp..en ut av oss skulle var allergisk..vem har vi dock bråkat lite om..ha ha.. vem ska ta på sig att vara the bad guy!! Antar att jag fick svarte petter tillslut men all planering gick i stöpet då jag bara svarade okej...

Okej...?? Jag har inget emot djur men jag vet vem som får fixa och trixa med kiss å bajs lådor och mat och när man reser bort....samt att Emmie fortf.flippar ut om det kommer en katt kommer för nära. Så efter en aning eftertanke fick jag ur mig..du Winnie du får vänta några år tills Emmie blir större och tills du vågar passa Edith..!! Okej..svarde hon mig då phuu. Nu gick det, undra om det går lika lätt nästa gång!!??

Winnies förra dagis kompis var så söt när hon skulle med oss hem efter dagis..hon hoppade in i bilen och ögonen lös av iver..Annika vet du..Jag ska få en hund!!! Va kul..ahhh jätte kul, när jag fyller 18 och har flyttat hem ifrån...hihihi jösses va gulligt!!



Bilden som pryder webbutiken.. Winnie och Malcolm med Molo jackor och tjejorna i sina molo fleecar. Winnie har "baggy"mössa från Maximo och dom andra tre frithiof.

Nu e det dax att gå å lägga mig!! Tack alla kunder som besökte oss idag!! Ni kan ni se ett smak prov på våran webbutik. Den är inte helt färdig men nästan. Kommer givetvis arbeta och uppdatera den så den bara kommer bli bättre å bättre. Beställer man något nu så får man en överrasking i paketet..De ni?? Kan ni missa detta:-)???  www.smatufft.se .

Gonatt kram / Annika♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin den blev shoppen. Ska nog sätta mig och premiärköpa imorgon Kramar Cissi

2009-10-24 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0