Gant,Ralph lauren,Wheat?????

Gomorron alla!!!

Åhh typiskt!! Blir sååå trött...är ju min lediga dag idag men fick ändå ställa klockan då vi ska till doktorn med lilla Emmies mage som har krånglat sen hon föddes!! Fick väcka barnen och tvinga mig in i duschen efter lite snozzande..och vad tror ni händer.jo dom ringde precis och sa att läkaren som Emmie skulle till var hemma med sjukt barn..jag blev så besviken och ledsen..som vi har väntat på detta tillfälle!! Men hon hörde nog min desperation så vi får komma till en annan läkare ngn timme senare...så det kanske finns en gud ändå:-)!!



Cool Nova star tröja och hummel mysbrallor och fritiof mössa.

Igår var det inköp några timmar på fm och sen åkte vi faktiskt till Ullared för att köpa lite rekvisita till jul skyltningen när vi ändå var i dom trakterna..och givetvis blev det lite smått å gott hem oxå. Så plånboken är lite skärrad idag.!!!

Vi funderar och funderar på att vi skulle vilja ha ett klassiskt märke i butiken..vi älskar färg och print men vi behöver balansera upp det lite. Har ni något förslag????

Har funderat på: Gant, Ralph lauren, Wheat ..va tror ni??Vad skulle passa hos oss...hade varit kul om ni lämna en kommentar nedanför.

Ha en bra dag alla!! Kram på er Annika♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag röstar på Gant. Älskar deras kläder.

2009-10-21 @ 08:47:59
Postat av: Lena

Jag tycker absolut Wheat! Så himla fina klänningar och lite romantisk lantlig stil blandat med annat.

2009-10-21 @ 15:24:54
Postat av: Anonym

Jag röstar oxå på på Wheat. Älskar eran butik. Sara

2009-10-23 @ 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0