Ledig onsdag!!

Haloj!!!

Då var denna onsdag snart slut!!! Fullt ös som vanligt..Gick bra hos doktorn, Emmie uppträdde i väntrummet samt för alla läkare med bä bä vita lamm..och därmed var isen bruten och dom fick sticka å klämma på henne hur mycket dom ville bara dom sjöng med :-)..Så nu hoppas vi att det blir bra i den lilla kistan.



Dagen outfit: Top från Diesel och jeans från Mexx.

När vi kom hem efter alla måsten, titta Susanna och grabbarna förbi och tog en fika..Mys pys som vanligt. Nu är Winnie och dansar och Ronnie passar på att träna medans..så jag å Emmie sitter i varsitt rum och tjurar..då hon just för en liten stund sen fick sig ett bryt..Den järn viljan..jösses,undra vem hon har ärvt den ådran av:-)..

-Mamma du e inte snäll..vet inte vad jag ska göra med dig,kanske sätta dig i skamvrån..,.haspla hon ur sig precis..hihi. Har nästan svårt att hålla mig för garv..



Lite spel mys..



och lite brottning:-)

Ses imorgon hoppas jag..det e ju jag som har kvällspasset!!!;-)..Ha en fortsatt mysig kväll!! ´

Ta hand om dig / Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej på er! Måste bara säga stort GRATTIS! till den nya webshopen!! Gud vad fin och bra den blev :) Kommer säkert bli succé! Kramar :)

2009-10-22 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0