Dagens outfit!

Haloj alla!!

Måndags trött som bara den...även om tjejorna skötte sig fin fint i lördags så tar det på krafterna att ha ansvar för någons annans barn på natten..det kanske går över efter några gånger. Men jag tror jag vaknade till så fort någon hostade eller lät i princip..Så jag var bra slut igår!! Var hos min älskade syster yster och man i Kungsbacka och hälsade på och fick söndags middag, såå mysigt♥..!!! Och som vanligt spenderade vi em i badhuset.

Och som vanlig kämpar vi även för fullt med butiken på nätet..nu är den snart i box!! Det lär bli lite av en prövotid nu i början, men vi jobbar på att få den ur snygg och lätt överskådlig!! Så ni vet, om det ser lite sisådär ut på sina håll att vi jobbar på den för fulla muggar och att den inte e helt klar även om vi startar försäljningen!!!Och eftersom vi inte har full sortering på alla varor så kan vi inte heller få lika stora bilder på alla...Men men snart e det vår och då jäkl..!

Dagens outfit från två morgon trötta tjejor!! Helgen har gått hårt på dom oxå:-)



Villervalla -Ny klänning i velour..249:- samt byxor med dragsko nertill 189:- (Finns från stl.56-116cl).



Top från Metoo 199:- och harems mysbyxor från Molo.

Ha en fortsatt trevlig måndag alla glada!! Ta hand om er!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0