Lyx helg!!!

TACK alla som kom och förgyllde våran kväll i butiken!! Blev jätte lyckat♥

Igår på min lediga dag..så var jag allt annat än ledig!!! Vi bakade..Malcolm kom förbi och hjälpte till. Både Malcolm och Winnie har höstnyheter från Metoo på sina överkroppar!!



Var hos tandläkaren..vilket för övrigt  gick grymt bra..Då dom hade lite tid över så frågade dom om jag hade fått någon tid till Emmie och att dom kunde undersöka henne oxå, Då hon tjatade hål i huvudet på tandläkaren att hon "osså" ville sitta i stolen å gapa stort:-)..



I väntrummet med sina blåa tosser!!!

Helt slut och helt färdig packad för morgondagen..För imorgon ska ju vi åt ett håll och barnen åt ett annat:-)..Vi ska ha en lyx helg jag och Ronnie. Sååå härligt!! Ett dygn själva och ett med 16 vänner som ska sova över hos oss i Hunnebo:-) Winnie ska till falkenberg med mamma och hälsa på Irene,mammas kusin och Emmie den lilla loppan ska följa med min kära syster yster hem till Kungsbacka efter dagis..sen på lördag kommer min bror och söta Emilie och hämtar henne och så ska hon sova en natt hos dom eller här hemma med dom!!! Fina syskon och föräldrar man har som ställer upp...



Winnie och Irene i sommras..Fick kanon kontakt!! Så hon längtar såå mycket!!



Moster Tina♥



Moster Emilie♥

Så ni förstår nog att det kommer inte bli så mycket bloggande för mig då jag inte har någon bärbar dator kvar i Hunnebo.Men jag återkommer på söndag!!Promise..

Om ni undrar var Elisabet har blivit av så kan jag meddela att hon är i Sthlm och hälsar på Roberts bror med familj och även hon kommer hem på söndag!! Men hon kanske gör ett inlägg från saltsjöbaden:-)...Sägs att det finns datorer där;-)..hi hi

Kram på er! Annika♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Annika! Glad jag blir :o) Ha en underbar helg! Kram

2009-10-02 @ 12:41:42
URL: http://mariawingfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0