Diesel idag!!!

Gomorron alla fredags läsare!!

Hoppas ni alla mår tipp topp!! Själv är jag redo att dra igång dagen..känner mig taggad till tänderna:-) Det var väl kanske lite att ta i..men jag tog en storm "kväll" igår från web-butiken så det blir till att jobba i kapp sig idag istället, Men det resulterade i att jag kom i sängs tidigt och bara blundade för alla måsten!!!



Cool kille i Nova star från topp till tå!!! Byxorna som är fodrade e perfekt nu i höst kylan!!

Dax att gå ner å göra frulle till mig och barnen innan det e dax att dra till dagis..Tjejornas outfit idag är:





Båda i lika Diesel toppar.."Söt a-linjeformad top med huva"...

Ha en bra dag så återkommer jag en sväng innan fredags myset:-)...Och tack söta Jenny för din "goa" present..ha ha har redan börjat smyga äta lite på det..ha ha.

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0