400

Inlägg nummer 400 och det bli bara ett gonatt inlägg idag oxå..!!

Haft en fartfylld dag på jobbet och sen fortsatte den.Direkt efter dagis drog jag å barnen till fam.Persson/Rudolvsson ..tjejorna lekte järnet med Tilda och Ella..sen var det hem och sätta in mackorna i ugnen och så fick vi besök av bror Johan å söta Emilie och lilla Edith.. Tjejorna är fortfarande totalt livrädda för denna lilla söta hund. Riktigt trist, hoppas det blir bättre snart..annars får jag gå i hund terapi med dom:-)..JAG KAN KLAPPA,JAG ÄR INTE RÄDD...!!


Nytt i butiken..Cool tyll kjol,finns även i svart samt en söt stickad a-linjeformad kofta med två knappar upptll.

Nu ska jag gå å kolla vem som åker ut i idol!!

Natti natti höres imorgon!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0