Trött vardag!!

Ja..ännu en rätt så sysslolös dag..!! Ska bli sååå skönt att komma tillbax till vardagen imorgon. Har knappt gjort ett smack idag, detta väder bjuder inte upp till dans direkt..Vid halv 4 åkte mys brallorna av och vi drog ut en sväng jag å barnen.

Julklapps tips: "Mina teckningar" sitter på väggen i Winnies rum och den är grym. Där kan dom lägga alla miljoner teckningar och så kan man smyg rensa lite då å då..:-) Finns i rosa och blå och kostar 249:-.



På tal om julklappar, har ni inte varit inne hos fröknarna bus på västra gatan så gör det. Sofia och Lotta dom nya ägarna håller på att förvandla den då så trötta leksaks affären till något helt nytt. Massa roliga och udda märken samt givetvis dom kända varumärkerna vi känner till sen förut som lego,barbie mm.. Kolla deras hemsida och blogg på www.froknarnabus.se .

Ronnie som aldrig är sjuk är fortfrande kass så han blir hemma imorgon oxå, antar att det kommer bli en smula lyxigt och slippa resten av kaoset..:-)

Nog om våran trötta och sjuka vardag!! Lev i nuet..livet kommer inte i repris!!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken super smart tecknings uppsamlare, vart köpte du den? Tycker skrivbordet såg så lagom stort ut, har du lust att dela med dig av vart det är inhadlat:)//Anna

2009-12-02 @ 20:49:01
Postat av: Annika



Hej Anna!!



Klart jag vill dela med mig:-). Tecknings uppsamlaren kommer från Kids concept och den säljer vi. Finns i rosa och blå. Skrivbordet är köpt på Mio. Kram Annika

2009-12-03 @ 08:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0