Trevlig söndag!!

Gomorron!!

En fullspäckad söndag ligger framför mina fötter så jag ska fatta mig kort:-)..



Förmiddagen började ute i det vackra vädret..Här går Emmie och Ofelia hand i hand med sina Molo overaller. Enligt mig...Sååå grymma!! Snart e det dax att beställa overaller för nästa höst..bara längtar efter att se dom nya färgerna...

Igår berättade en kund för oss att hon hade sålt sin overall i 2:a hand och fått 900:- spänn för den..Så snacka om bra andra hands värde, man blir chockad!!



Winnie kör Molo jacka och cool mössa med häng från Maximo!! Deras mössor är fantastiska, sitter som ett smäck på huvudet.



Malcolm,Pontus och Winnie hoppade lite hage!!



Och det ville givetvis små tjejorna oxå..jag skrattade så jag kiknade. Ofelia var så koncentrerad med tungan rätt i mun.



Sen bar det av mot Susanna och Sami..hade en super trevlig kväll, så tack mina vänner♥. Vi satte barnen framför bolibompa med lite nuggets och pommes frites medans vi satt i köket och åt grillat..mums va gott det var.



Sen så delade dom på sig lite..Några hamna på botten plan framför tv-spelet och några på övre plan framför Rasmus på luffen!!



Ha en trevlig söndag!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0