Tisdagstips!

Hellyhansens underställ är så grymt bra. Barnen håller sej varma så slipper man oroa sej för det. Malcolm och Ofelia använder sina mycket hela vintern. Speciellt i fjällen men oxå som i söndags när vi åkte skridskor.

I söndags åkte vi som sagt skridskor hela familjen utom jag. Tyvärr så har jag inga, (verkligen jätte synd...) men jag hade det bra ändå. Båda barnen tycker att det är roligt men framför allt Malcolm. Han skulle nog kunna åka skridskor flera timmar varje dag. Det värsta är att den dan jag får skaffat skridskor så har jag inte en chans mot Malcolm.

Bandy Malcolm in action. Hög klubba gör inget.. 

Ofelia har inte riktigt samma teknik som Malcolm, men hon kämpar och hon har ju i alla fall en rosa hjälm och det är ju det som räknas enligt henne.
Nu ska jag forsätta med målandet av skyltfönstret så ha det bra.
Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0