Regnvantar och bandyskola.

Igår var vi ju hos grannarna och åt middag. Självklart blev det sent för barnen, men det brukar inte göra så mycket för dom har börjat att sova längra på morgonen istället. Men inte imorse. Malcolm vaknade vid 7 och började ropa på oss att han måste ha sina regnvantar på bandyskolan. (Regnvantar är didrikssons galonvantar)Självklart vaknade Ofelia oxå, o ingen av dom var intresserade av att somna om igen. Det var den lördagsmorgonen!
Sen satt Malcolm i en halvtimma i hallen med hjälmen på och väntade på att han skulle åka. Kul att han tycker att det är roligt med skridskor.
Nu väntar jag och Ofelia på att dom ska komma hem för då är det avfärd till mormor och Ingemar där barnen ska sova inatt då jag och Robert ska ut.
Förut kom Turtles och hälsade på:

Turtles i Molo och Levis.

Men det var ju bara Ofelia.
Nu kom  dom hem så nu ska jag slänga in Malcolm i duschen och sen åka till mamma. På vägen hem ska vi hjälpa min bror med lite städ inför inflyttningen imorgon. Vi hörs imorgon.
Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0