Regn och regn...

Gokväll!!

Det e ju verkligen helt galet vilket trist väder vi har!! Snacka om att bli slö,orkar knappt ta tag i något, varken på jobbet eller hemma..tur att ni kunder kommer och piggar upp oss i mellanåt!!

Men nu har nedräkningen börjat, nu är det ju bara en vecka kvar och sen är det skyltsöndag med massa happenings samt 1:a advent..!! Och då börjar jul shoppingen sakta men säkert dra igång.. samt att vi äntligen får lite mer mysbelysning i hemmet;-)..I like...!!!



Coola "80"tals jackan..ha ha..är det inte lite nostalgi över den?? Blir glad när jag ser den. (Molo).

Idag skulle Ronnie ut med kunder till jobbet, så jag fick hjälp med att hämta barnen då det är min sena vecka. Winnie följde med Tilda hem och Elisabet hämtade upp Emmie så tack för hjälpen♥..



Emmie vid sin dator..sitter och bloggar om sin familjs "trötta" vardag:-)..ha ha. ( Levis och Villervalla.)

Nu ska jag krypa till kojs och läsa nya mama som låg i brevlådan!! Elisabet är och hjälper sin bror med huset så hon lär inte hinna blogga idag.Men vi hörs som vanligt under morgondagen!!

Kram på er/Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0