Onsdag!!

Gomorron!!

Hoppas ni alla mår bra...jösses, va glad jag blev när jag öppnade min mail och såg att ni allt är ett litet gäng som vill vinna ett present kort hos oss!! Kul..Keep going:-)

Dagen startade med ett bvc besök, Emmie skulle dit och vägas och mätas och kolla hur språk utvecklingen låg till. Hon började sjunga Pippi långstrump låten och berättade att hon snart skulle till Spanien..så med andra ord så gick det galant!! Hon e lite kort i rocken bara..ha ha. Ofelia e hela 9 cm längre.



På väg...Winnie i  Molo Jacka/kappa och Emmie i Diesel jacka.



Me too...

Sen bar det av till badhuset med Susanna och grabbarna..Så det var fullt ös och massa bad! Så lyxigt på vardagarna, vi var typ ensamma i hela badhuset. Susannas granne och Karin var där oxå med sina två barn.



Panos tjejor:-)



Susanna är som vanligt våran lektant!!!ha ha hon e grym!!

Nu e Winnie på dansen och jag å Emmie tar det lugnt och slappar lite!! Så nu ska jag gå och titta lite på Emil!!

Kram på er / Annika♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0