Magsjuka!

Haloj alla i söndags rusket!!

Hoppas och ber till högre makter att det inte är ett sådant här väder nästa söndag!! Har ju beställt fint väder till skyltsöndag..Men eftersom det var lite party igår så klagar jag inte jätte mycket idag!!! Rätt skönt att bara slappa och slippa få dåligt samvete för att man bara sitter hemma. Har inte gjort många knop idag och anledningen stavas magsjuka!!

Gick å la mig vid halv tre i morse och klockan halv 5 vaknade Emmie och så var det igång..jätte kul:-)..Så jag höll på med henne upp å ner till halv 8 ungefär så jag är inte alls trött nu:-). Trots Bruce lee sparkar på Ronnie fick jag inte liv i han så gissa om han fått dra det största lasset idag..karlar!!

Barnen hade ivarje fall en riktigt bra dag i går, Winnie var på 6-års party hos Agnes och Emmie hade lyxen att leka med Winnies barbies med mormor..utan att stora syster drog och slet och bestämde vilken docka och vad hon skulle heta:-). Sen hade dom bakat pepparkakor och lördags myst med Mormor å Morfar.♥



Mexx cardigan,Desigual linne,Me too kjol och Molo tights.

Nu vill jag bara slippa detta hus en stund så jag funderar på att bara gå ut i skitvädret och andas lite frisk luft..få se om jag får med mig någon annan. Ha en riktigt mysig söndagkväll i mörkret..medans en annan sitter och väntar och våndas vem som ska bli nästa "magesjuke"offer...åhh i hate it!!

Kram å gonatt/ Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0