Jul från Mexx.

Nu har vi hängt ut julkläder från Mexx i butiken. Så himla mycket fint, så jag till och med längtar lite till jul. Jag tog hem och provade en klänning på Ofelia för att se hur den ser ut på för det är så svårt att se när den hänger på en galge. SÅÅÅ fin klänning. Ofelia gick omkring och tyckte att hon såg ut som en prinsessa.



Tyvärr så var hon inte så fotovänlig när hon och Malcolm sprang och jagade en ballong, men man ser lite hur den ser ut. Klänningen är av en lite kortare modell som är så söt på.
Nu har jag just kommit hem efter en kvälls promenad med Annika och jag ska sätta mej och titta på House, men imorgon syns vi i butiken hoppas jag.
Dagens outfit:

Tröja från Mexx, byxor från Molo och strumpor från Novali
Varje gång jag tar fram kameran så kommer spex-Malcolm fram. På det senaste halvåret har jag inte lyckats att ta många "normala" kort på honom. Ofelia börjar oxå visa vissa tendenser...

Hon springen emot kameran så det blir väldigt många närbilder. Tröja från Molo.
Elisabet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0