Helg.

Så var det helg igen. Jag har packat nu på morgonen och snart kommer Robert hem och då bär det av till Bohus-Malmön. Igår blev det en helkväll på simbadet. Barnen älskar det och är riktiga fiskar. Båda två "simmar" omkring själva med puffar och tycker att det är superkul. Mellan 19-19.30 hade vi bokat in oss i lagunen innan vi åkte hem.
Nu sitter Ofelia och tittar på Dora och väntar på att pappa ska komma hem. Malcolm och Jesper leker med lego på Malcolms rum.

Full koll på Dora. Metoo kläder.

Legokillarna. Båda i Molo byxor.
Ha en bra helg så hörs vi nästa vecka, då jag ska försöka att skärpa mej med bloggen eftersom jag är själv, eftersom Annika smiter till ett varmt och jobbigt ställe som jag absolut inte skulle vilja åka till...och nej, jag är absolut inte det minsta avundsjuk!
Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0