Fredagsmys!!

Haloj!!!

Äntligen helg och snart dax för fredags mys..fredag är helt klart bästa dagen på veckan då man har hela helgen framför sig!! Är man då dessutom ledig imorgon så känns fredagen lite x-tra kryddig:-).. !! Åhh va jag ska bädda ner mig i soffan snart och bara glo på tv och inte göra nåt! Jösses vilket spännande liv man lever hör jag..ha ha!

Man har gått från en tjej som älskade att hänga på stan med polare till att älska att ligga på soffan och mysa med familjen. Och summa av kardemumma så gillar jag det sistnämnda bättre fast man ibland drar en å annan klago visa. Imorgon ska vi faktiskt på ett litet galej på farshatt då KSK fyller 80år så det ska bli kul att breaka loss lite och träffa massa trevligt folk.

Dagens outfit:



Kunde givetvis inte hålla mig från att köpa den nya Mexx tröjan till Winnie.



Tröjan är även fin på ryggen, eller hur??

Nä,,nu har jag inte tid att sitta här längre, dax att brassa lite käk. Kram på er alla och ha nu en fantastisk helg!!! Hörs imorgon / Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0