Fredag:-)

Gomorron alla!!

Vilket sablans skit väder!! Känns inte det minsta jobbig att lämna landet på söndag:-)..!!! Längtar massor, men det blir till att hålla tummarna för sol och värme..Man vet sen tidigare erfarenhet inom rese branschen samt efter 7 års resande på höstkanten att det även regnar nere i söder;-)...och att man kan ha världens otur!! Så det är med stor ödmjukhet vi lämnar svedala på söndag morgon och hoppas;-)



Emmie har nästan växt ur alla badkläder så jag tog hem och provade lite på henne... ( Diesel klänning!)



Ha ha Emmie ville till varje pris ha en bikini med överdel som Winnie har:-) Panos..och som ni vet har vi 40%på alla badkläder. Fråga bara i kassan så tar vi ut backarna.

Igår hade jag problem med att komma in på internet hemma, därav inget bloggande!! Men idag gick det bättre, så igen gomorron alla glada!! Hoppas ni alla får en grymt bra fredag!! Utan tvekan den bästa dagen på veckan..alla är så glada!!!I like;-).. Jag jobbar till 18 idag, och det känns rätt ok måste jag säga när man vet vad som väntar...

Nästa vecka när jag och mamma är borta,dansar råttorna eller jag menar Elisabet på bordet och det tänker vi fira med något roligt erbjudande!!! Elisabet kommer avslöja det på Måndag!!Så den som väntar på något gott....

Ha det bäst!!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0