Flytthjälp.

Så var det fredag igen. Barnen har lagt sej och jag ska sjunka ner i soffan och titta på tv och bara lata mej. För imorgon ska vi hjälpa till med flytt. Klockan 08.00 kommer farmor och farfar och hämtar barnen för då ska jag och Robert åka med pappa och tömma min farmors lägenhet. Klockan 12 ska Malcolm på kalas. Efter det ska min bror med familj börja med sin flytt, och jag ska försöka få tid att tapetsera två fondväggar hos dom. Sen håller min kompis på att flytta från lägenhet till hus och dom ska vi oxå försöka hinna med. Hur kan det komma sej att alla ska flytta samtidigt, på samma dag???




Malcolm och Ofelia har haft lite fredagsmys och ätit popcorn och tittat på film. Ofelia i Diesel tröja och Malcolm i Molo tröja.  Nu är det dax att vila upp mej i soffan så jag orkar med imorgondag. Ha en bra fredagskväll.
Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0