Packning!!

Haloj!!

Lördag och jag går med ett stort leende på läpparna..samtidigt som jag packar våra väskor. Jag har alltid haft en tendens att packa för mycket men nu försöker jag allt packa måttligt!! Man ska ju orka konka på väskorna oxå..!! Samt att man allt som oftast bara använder hälften av kläderna...ivarje fall jag!!



Winnie förra året..ser ju inte alls dumt ut:-) Eller hur!??



Jag, Winnie å Malin förra året. Åhh måtte solen skina på oss i år igen!!

Winnie ska snart på prinsess kalas hos Sofia, så hon står redo med snövit klänningen på..Jag och Emmie ska ner till Små tufft en sväng och hälsa på Lena samt göra några små ärenden och handla det sista. Så nog är det fullt ös allt!!

Eftersom många har anmält sig till tävlingen så har vi bestämt att vi kommer dela ut tröstpris oxå till 2:an, 3:an och 4:an. Nästa Måndag kommer vinnarna presenteras på bloggen:-)..Och ni som fortsatt inte har anmält er..kom igen:-) Maila mig på [email protected] eller  skriv på kommentarsfältet. Ni har en hel vecka till på er!! Skriv bara en motivering varför just du vill vinna...Lätt som en plätt:-)

Ha det bäst alla!! Jag återkommer efter packningen...

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0