Tisdag !!

Haloj där!!

Nu är Emmie fit for fight så det e riktigt skönt!! Ronnie ligger under tre filtar å gnyr..sviterna från sprutan igår kan jag tro.(Karlar när dom e sjuka..hehe).

Har precis varit nere på jobbet en sväng och kollat läget och fick gjort några viktiga samtal. Elisabet står och målar i skyltfönstret..medans Eva-Lena håller ställningarna i butiken. Ska snart ner igen en liten stund och då ska jul pyntet fram och gallerian ska smyckas..Nu börjar man sakta men säkert fatta att det faktiskt snart e jul..vart tog hösten vägen..kan inte minnas att det brukar gå så här fort!!!

Fick tvinga mig själv att ge mig ut en sväng innan med barnen..var inte alls sugen trots det fina vädret. Men men vad gör man inte för husfriden:-). Vi gick till två olika lekplatser så dom fick leka av sig ordentligt!



Molo jacka, mössa från fritiof.



Molo overall och fodrade stövlar från Helly hansen..

Nä, nu ska jag titta efter något kul till vårat skyltfönster. Förra året hade vi ju inomhus miljö , och det blev riktigt bra..frågan e bara hur vi ska toppa det i år. Men vi har nog bestämt oss för utomhus miljö i år!! Några tips någon vad man kan göra för kul??? Maila dom isåfall:-)... [email protected] .

Kram på er!! Hoppas ni är friska å krya♥ / Annika




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötaste syster! Vilken underbart fin bild på Winnie!

Älskar er!

2009-11-24 @ 20:45:59
Postat av: Anonym

Tack söt!!! Lav u 2

2009-11-26 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0