Då och nu:-)

Hola todos!!

I`m back:-)..Känner mig genast 100 ggr piggare idag när jag har varit på jobbet. Idag har vi fixat med skylten jag å Elisabet..och vi e nöjda!! Dock inget NK fönster direkt men vi lär oss sakta men säkert!! Det är ju ett år sedan vi fick vårat efterlängtade skyltfönster..samt våran större butik!! Stormtrivs med den öppnare ytan och atmosfären.

Då...Kommer ni ihåg??



Nu:





Lite skillnad eller hur??

Åhh pratade precis med min bror och Emilie och önskade dom trevlig resa. Dom åker till Thailand några veckor och gottar sig!!! Blir bra sotis trots att man precis varit iväg..!!! Man kan ju hoppas och hålla tummarna för att det blir lite snö å kallt här hemma nu i december.. så e ju det rätt mysigt här oxå! Eller hur??

Trevlig kväll!!/ Kram Annika♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0