Advent och julklappar.

Idag kom jag på en sak. Det är bara en och en halv vecka kvar till första advent! Och jag som hade tänkt att alla julklappar skulle vara färdig köpta innan advent. Den tanken har jag varje år, men jag har fortfarande inte lyckats. Få se om jag hinner, det är ju lite tid kvar...ska bara komma på vad jag ska köpa till alla.
Det ska i alla fall bli skönt att få upp lite ljus både inne och ute, det känns som om det kan behövas.



Malcolm i ny Mexx tröja och hummel byxor.



Oxå Ofelia har Mexx nyheter på sej. Kläderna är riktigt fina i färgerna.
Nu ska middagen lagas och det gör den tyvärr inte av sej själv så det är bara att gå och börja. Ha det bra.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0